Protokol IR teplomeru VOLTCRAFT-IR-2200-50D

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Červen 14 14:29:35 CEST 2014

ono prestreknut transparentnym lakom, alebo nalepit kusok papierovej
maskovacej pasky na nizko emisne povrchy nie je zase az taky problem.

Hlavne sa treba drzat dvoch veci
1) IR kamera nie je zazracny pristroj, ktory da odpoved na vsetky
problemy vesmiru
2) ako s kazdym pristrojom, aby sme dosiahli pouzitelne vysledky treba
sa ho naucit spravne pouzivat :-)

b.