OT na víkend: hledá se člověk

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červen 14 10:35:47 CEST 2014

Zdravím,
  když je víkend, mám dotaz: Jak byste postupovali při hledání člověka,
o kterém víte na jednu stranu spoustu kravin, ale na druhou ani jméno :-) ?
  Momentálně bych docela rád obnovil cca 38 let ztracený kontakt na člověka,
který zhruba v letech 1975 - 1976 dělal vedoucího zájmového elektrotechnického
kroužku při ZDŠ Invalidovna, Praha 8. Já do té školy tehdy chodil jako sedmák-
osmák a do tohoto kroužku jsem byl přihlášen.
  Na dotyčného mám tyto "kompromitující materiály" :-) :-):
  - Jezdil na stroji Jawa 50 Pionýr s doplněným otáčkoměrem vlastní konstrukce
    (později se mu ale otáčkoměr rozbil) :-).
  - Měl vlastnoručně vyrobený osciloskop se sololitovou přední stěnou a dnem,
    zbytek skříně chyběl. Obrazovka nejspíš 7QR20.
  - Vlastnil magnetofon značky B43 a na jednom z kroužků nám z něj pouštěl
    ABBU (snad ho za to OSA nezavře, až se to dozví :-) ).
  - Kroužek trval poměrně krátce, neboť pak už neměl čas (jestli on se
    nechystal na maturitu či něco takového, to už nevím přesně), ale tehdy mne
    to docela mrzelo.
  - Tipuji, že jeho současný věk by mohl být někde mezi 55 - 60 lety.
  Protože dotyčný, ač jen o pár let starší než my, byl podle mého tehdejšího
názoru výborným elektronikem, říkám si, že dle přísloví "vrána k vráně"... by
mohl být někde v okolí této konference, resp. že by nedávno zmíněné Baconovo
číslo mohlo být v tomto případě výrazně menší než těch 6 :-).
  Tak kdybyste měli náhodou někdo pocit, že něco z mého "popisu" na někoho
z vašeho okolí pasuje, zeptejte se ho :-).
  Zdraví Pavel