HTTP watchdog

Kosta info na mcu.cz
Sobota Červen 14 10:23:27 CEST 2014

Dne 14.6.2014 9:55, spam na nagano.cz napsal(a):
> Kdyz to tak posloucham, nebylo by lepsi prestat hackovat server (nic jineho ten cron po 15s neni) a upload sverit casovaci v javascriptu?
>
> Do nedavna jsem taky psal stranky na urovni html 3-4, ale pak jsem se ponoril do html5, js, xmlhttp a otevrel se mi uplne novy svet.
>
> Kdyz neco hledam, proste to zadam do googlu. Vetsinou vypadne dotaz ze stackoverflow nebo priklad z w3school. Protoze vam stejne jako me jde hlavne o hrani a uceni, tak tuto cestu doporucuji. Pripadne vam s necim mohu v ramci svych znalosti poradit.

Mhh, ironií je, že to co právě dělám je z 90% postavené právě na jquery
a ajaxu. UI, upload na můj server, live úpravy, etc - vše jsem zvládl
vcelku bez problémů, jen ten přesun z mého serveru na cizí je nejen
časově náročný, ale i ten javascript si v něm nějak nedovedu představit

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský