HTTP watchdog

Kosta info na mcu.cz
Pátek Červen 13 12:04:37 CEST 2014

Dne 13.6.2014 11:53, Pavel Kutina napsal(a):
> Musi to byt nutne krabicka? Nemuze to byt treba skript na jinem PC?
> Jestli ta krabicka nedela nic jineho, nez ze kazdych par vterin posle
> nekam pozadavek (predpokladam, ze na druhe strane je server, ktery,
> kdyz nedostane onen pozadavek, usoudi, ze mu spadla linka), tak by se
> to dalo nahradit celkem snadno.

No ono je to trochu jinak, potřebuji periodicky spouštět cca 5 scriptů,
cron na serveru kde hostuji má granualitu 15 minut a to je pro tuto
aplikaci dost bídné, takže mě napadlo externí řešení - prostě tyto
scripty volat externě. Mít neustále spuštěné PC by sice šlo, ale taková
malá úsporná krabička by bylo to pravé ořechové :)

Ale přivedl jste mě na myšlenku znásilnit jeden bezprizorní edimax
br6104k . který se mi tu někde povaluje

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský