OT: Cestování časem (Re: Protokol IR teplomeru VOLTCRAFT-IR-2200-50D)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 12 20:53:25 CEST 2014

Zdravím,
  to je jako v CERNU - měří tam čas s přesností na pikosekundy +/- 1 rok :-).
  Ale vážně - ono dnes je ještě někde třeba zadávat čas ručně a tím tam moci
udělat takovýto překlep ? Já myslel, ze NTP je už vcelku adaptovaná
technologie, veřejných serverů neurekom...
  Zdraví Pavel