Re: OT: světlo do koupelny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červen 12 15:50:52 CEST 2014

Na první pohled by to asi vyhovělo. Nejlepší by bylo půjčit si příslušnou
normu pro instace v koupelnách, přečíst si ji a odškrtat si, zda vše
požadované splňujete.
V koupelnách jsou stanoveny určité zóny ve vztahu k vaně a umyvadlu , kde
něco může a nebo nesmí být.  12V je bezpečné napětí, pokud
je ten váš měnič s dvojitou izolací.   Pak byste to světlo mohl mít i ve
vaně pod vodou.