OT: Celne-balikova

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 12 13:42:57 CEST 2014

S cestovanim je to uz raz tak. Ked musis, tak musis. Niekto vetrovky,
niekto...

"[...] vąetci normálni µudia zostanú v medziletiątnom priestore uľ len
naµahko s kabelkou alebo s malým príručným kufríkom.
My nie.
My máme dva kufre narvané zosilňovačmi, ktoré nemôľeme da» z ruky, aby
sa nám neporozbíjali "fµaąky" [...]"

http://www.qsl.net/om3la/zapisky.htm

wek