OT: Celne-balikova

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 11 16:56:16 CEST 2014

Můj synek to měl stejné, taky byl ve státech nějakých 10 měsíců.
Tak si spočítal, že se mu vyplatí si připlatit za druhý kurf.
Srandovní bylo, že se mu to ani do toho druhého kufru nechtělo
všechno vejít. Takže jediná cesta byla vzít si to na sebe. Takže
zpět letěl v několika svetrech, zimní bundě atd.
A to se vracel na konci školního roku, takže v největších
červencových vedrech. Vypadal fakt dobře.   ;-)

PL