kam na konektory Wago?

Středa Červen 11 10:21:34 CEST 2014

Zkusil jsem google (wago 733-364 site:cz) a vypadlo tohle, ale nikdo to asi
nemá skladem:

http://eshop.elfetex.cz/svorka-wago-733-364
http://www.elektromaster.cz/svorka-wago-733-364-P178682/
http://www.relko.cz/dt/wago/konektorgegur-0-8x0-8-abg-fs-2-5mm-4p/733-364-105-604-997-406.html
http://shop.sonepar.cz/733-364/s-1631551/

Nezbývá než zkusit někoho z nich poptat, jestli dodá přesně 60 ks.

P.K.