Polovodičová klimatizace

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 10 18:53:49 CEST 2014

Tohle vyresil kolega na podnájmu v "podkroví" . V létě neřešitelné,
teploty 40 a víc, občas jsem mu půjšil kompresorovou jednotku do racku -
měl ji místo výplně v okně.

Pak nahore na hrebenu natahnul hadici s dirkama. Kdyz je strecha
rozpalena, pusti slabe vodu a ta steka po strese. Nedotece ani do okapu
a vypari se.
Krom toho, ze dost podstatne ochlazuje vlastni voda tmavou strechu, k
nizssi teplote uvnitr prispeje i ochlazovani pri odparovani vody.
Docela jsem koukal , jak je to ucinne.
Chtel to sice nejak automatozovat, ale dodnes tam mam kulovy ventil s
cejchovanym cifernikem....