Polovodičová klimatizace

Úterý Červen 10 13:09:10 CEST 2014

Dobrý den,

     ta současná vedra mne přivedla k myšlence vzít takovýto článek
http://www.gme.cz/m-tec1-12730-p601-013 mohutný chladič, asi docela
slušné trafo a malý ventilátorek a celé to dát do nějaké krabičky a mít
třeba v ložnici.

     Jak moc by taková věc dokázala ochladit vzduch v místnosti 2 x 4
metry s vlastně normální výškou stropu a šikminou? Pokud budu chtít
topení, tak 300W by mi stačilo takovou místnost vytopit, ale jak je to s
chlazením?

     Tak mi právě došlo, že to je nesmysl, chladič toho článku by musel
být jaksi v jiné místnosti, ale to nevadí. Stačilo by těch 300 W na
rozumné ochlazení vzduchu?

     Saša Svobodová