malý Li-ion charger na 1-2 ks 18650

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červen 10 11:58:27 CEST 2014

mam takuto (WF-139), nabija kazdu sachtu zvlast, ale nemeral som, iba
som skusal ci ide
http://www.ebay.com/itm/Ultrafire-3-7V-Rechargeable-Battery-Charger-for-WF-139-14500-17500-17670-18650-/141313040193?pt=US_Flashlights&hash=item20e6e9df41

ked tak, mozem pomerat, len musim vybit baterku niekde

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.