Re: OT: Přeshraniční platba do SK u ČS

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 10 11:26:17 CEST 2014

>Platba v EUR v rámci EU toti¾ teï u¾ funguje pouze v re¾imu SHA.
>Stejnì jako v pøípadì tuzemských plateb - tam si taky platí poplatky
>své banky ka¾dý sám. Prostì uvnitø unie to u¾ jinak nejde.
>
>Kolik si strhne banka, to je uvedeno v ceníku té konkrétní banky.

Kedze Slovensko je v menovej unii, prichodzie platby v EUR z akejkolvek
banky v EU su SEPA platby, ktore maju jednotny cennik, t.j. sa spoplatnuju
rovnako ako vnutrostatne prevody.

V TB je za spracovanie prichadzajucej SEPA platby aktualne 0,18 EUR, vid
sadzobniky na
http://www.tatrabanka.sk/sk/o-banke/dolezite-dokumenty/cennik-sluzieb.html
.

wek