OT: Nemocenská

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Červen 10 10:17:19 CEST 2014

Záleží na velikosti firmy. U malé firmy si vyřizujete nemocenskou na
ČSSZ sama a oni Vám pošlou peníze. Ale vy pracujete myslím ve velké
firmě, tam to většinou jde na firmu a ona Vám to vyplatí.
Problém také může být v tom, že to na ČSSZ přišlo pozdě a proto Vám to v
aktuální výplatě nedali a dostanete to příští měsíc.
Však byste tam měla mít položku DNP/nemocenská a ta by měla odpovídat.

Martin Hanek