RE: Únik mailových adres z Heureka, GES, Aspa... ??

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Červen 10 09:27:56 CEST 2014

dobry den.
tohle je ted nejaka "novinka", protoze posledni mesic prisla tahle vlna "snadnych vydelku" uz asi 3 - 4x .
je to pokazdy 3 x naraz podobna nabidka, mnohdy prelozeno strojove, proste rovnou urceno ke smazani .
a to ke me v praci jen tak nejakej spam neproleze ..
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri Sladek
Sent: Tuesday, June 10, 2014 8:10 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Únik mailových adres z Heureka, GES, Aspa... ??

Zdravím konferenci.

Dnes ráno jsem otevřel mailovou poštu a zarazilo mne, že přišly tři stejné spamy na moje speciální adresy:
   heureka.moje_prijmeni   zavinac moje_domena.cz
   ges.moje_prijmeni zavinac moje_domena.cz
   aspa.moje_prijmeni zavinac moje_domena.cz Adresy tohoto typu používám záměrně při registracích na e-shopech, abych měl šanci poznat, který e-shop tu adresu pustil do světa.

Zaráží mne ale to, že ty moje adresy jakoby unikly ze tří firem současně. Nebo že by unikly z Heureky?
Máte někdo podobnou zkušenost?
Máte pro to nějaké vysvětlení?

Pro informaci, v těch spamech se píše o snadném výdělku pěněz. Podobných nabídek jistě taky dostáváte dost.

Díky.
Jiří Sládek