OT: Únik mailových adres z Heureka, GES, Aspa... ??

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Úterý Červen 10 09:00:25 CEST 2014

Myslím, že neunikly z mého PC, protože tyto adresy nemám v žádném
standardním adresáři (Outlook, Thunderbird...).
Na mailserveru jsou směrované přes wildcards, ne výčtem, tak že ani na
mailserveru nejsou snadno k ukradení.
A nepozoroval jsem žádný náznak napadení virem.

J.Sládek