Bodová svářečka, využití zdroje ze svařovacího invertoru

b3nd3r na b3nd3r.com b3nd3r na b3nd3r.com
Úterý Červen 10 07:43:16 CEST 2014

DD,

Doporucuje se proud 500A na 1mm2 svaru. Na sbodovani toho tenciho plechu
by to mohlo stacit s tim trafem, ale matici z duvodu vyssi plochy svaru
to bude asi malo.

S tim inventorem to bude asi jeste horsi z duvodu mensiho svarovaciho
proudu. Mozna pro mekke odporove svarovani s delsim casem by to stacit
mohlo. Nedavno jsem si jednu mensi bodovku poridil a celkovy prikon je
8kVA a napeti pri svareni 1,5-2,5V.

Tomas