podme varit opticke vlakno, elektricky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 9 22:53:40 CEST 2014

Asi ma budete povazovat za spomaleneho, ale mozete mi naznacit co teda
ma byt na vystupe?  Doteraz som bol v tom, ze sa tam hodi mat
usmernene napatie vyhladene kondikom. Ked teda kondik vynecham, mam
tam nechat usmernovac alebo vypustit aj ten?

Nastastie, to s tlmivkou som uz konecne pochopil ;-)

Dakujem,
J.