OT: Česká pošta - změna doručení balíku

Pondělí Červen 9 21:02:32 CEST 2014

Hezký večer,

	mne to jede jako z praku a přesměrovává mne to semka
https://formulare.cpost.cz/overeni.html

	Jinak jsou to rošťáci a pak jim to dost trvá. Třeba změna ukládací
pošty je akce na delší dobu. Nejprve to totiž přivezou na původní poštu,
nedoručí (logicky, chci to jinam) a pak to večer vezme auto na tu
vybranou poštu. Takže jsem jednou čekala až do pondělka a ještě k tomu
až do odpoledne, protože to auto vozilo balíček někde na výlet.

Saša Svobodová