Palivomer Octavie II

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Červen 9 20:44:48 CEST 2014

Ano mám podobný problém, studenaky v palubce
 občas mi nenačte imobilizer výměna palubky kolem 15000Kč...., jetou bych
měl taky mindrák, že to bude

stejné navíc se to musí celé spolu nakodovat někym garazmistremk origo
servis to neudela atd.....

Chtel jsem vyradit imobilizer, stejne to ukradnou i s tim ze je funkcni a
vyresil bych to nenacitani,

ale to origo servis proste neumi, pry to nejde, nabidku neorigu mám, jen
váham....

Zdeněk Aster

.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Radek Sztwiorok <sztrad na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 9. 6. 2014 18:27:02
Předmět: Re: Palivomer Octavie II

"

No to máte sice pravdu jenze ono to zas tak jednoduche neni. Za prve
zakaznik projevil zajem miti novou pristrojovku pokud ta jeho nepujde
spravit(nesla) neb nechce miti pak problemy pri prodeji.

Druha vec je ze v palubovce je immo a pokud uz byly jednou klice
prizpusobeny nejdou prizpusobit jinam(u tohoto typu) neni to az tak pravda
da se to obejit ale proc si delat problemy.

 A za treti za pristrojovku z internetu po mne chteli 5500 plus odblokace,
prizpusobeni atd a mozne problemy z dalsim vyhratym stabilizatorem ci
prerusenym spojem a dostanu se plus minus na stejnou cenu. Proc si mam delat
problemy kdyz nemusim.

RS
 "