podme varit opticke vlakno, elektricky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 9 13:51:15 CEST 2014

Trufal by som si elektrody vysustruzit sam, napriklad uhlikove, hoci
som to este neskusal. Mozno je moj odhad uplne mimo, neviem - ale
domnieval som sa, ze by to uhlik mohol zvladnut. Obluk by tam horel
par desiatok, mozno stoviek ms, potom pauza par sekund alebo pokojne
aj minut na vychladnutie. Ak by uhlik vydrzal niekolko stoviek
zapaleni obluku, tak by to bolo fajn. Nejdem robit seriovu vyrobu, ale
domace experimenty.
Mozno sa ta elektroda da urobit aj z niecoho ineho, trebars z
wolframovych elektrod?
http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php?cisloclanku=2006111201

Dňa 9. júna 2014 13:44, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: