Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 9 12:27:20 CEST 2014

 9.6.2014, 12:19:51

Funkce, ktere nepotrebuji nejaky  spec. hw (napr GPS) tak jsou
v ramci OS zadarmo.
 Oproti tomu, testovani rozhodne zadarmo neni, a ma li byt jen trochu
dukladnejsi, muze byt i najdrazsi  polozkou pri vyrobe.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz