Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Pondělí Červen 9 12:16:55 CEST 2014

Hezké odpoledne,

	u nás ve firmě používáme jako služební telefony stroje Nokia 100. Není
to sice nic extra, ale vydrží hodně, stojí málo a funguje spolehlivě.
Máme jich v provozu  něco kolem stovky a na reklamaci byli dva a z toho
jeden byl problém spíše mezi telefonem a podlahou.

	Bohužel je již problém je získat, protože jsou "neperspektivní" a tak
mizí z trhu a nahrazují je hrůzami jako jako Nokia 106, což je příšerná
katastrofa...

Saša Svobodová