Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červen 9 10:43:54 CEST 2014

Zdravím,

s novou baterkou je to pravda, po roce je baterka unavená a nabíjí se
stejně každý den, někdy i několikrát. Ta baterka je prostě malá, aby byl
přístroj tenký a levný. U dražších je to lepší.

Já mám Huawei Honor II a při občasném telefonování a SMS vydrží skoro
týden, což je naprostý luxus. Bohužel, ostatní věci jsou spíš k naštvání
- foťák(y) skoro k ničemu, občas se to sekne, občas se to restartuje,
občas se to odhlásí ze sítě... Mrzí mě, že jako uživatelé na tohle
přistupujeme. Kolega má Sony (typ přesně nevím) a nemůže telefonovat a
nabíjet zároveň. Po pár minutách se mobil přehřeje, zasekne se mu
touchscreen a musí jít do mrazáku, nebo vyndat baterku. Kdo tohle vůbec
pustí do oběhu?

Mimochodem, po rozšíření smartfonů se nám viditelně rozmnožily pozdní
příchody do práce - večer má telefon 50% nabití, ráno je vybitý a
vypnutý. A protože budík je aplikace, nezvoní a člověk zaspí. Prostě
debilita.

V práci řeším to, že potřebuju nakoupit obyčejné telefony pro
zaměstnance - jednoduché, spolehlivé, za rozumné peníze. A takové už se
prostě nedělají. Nebo se objeví nějaký rozumný model, který se osvědčí,
ale v zápětí ho přestanou vyrábět. Je to zoufalé.

Takže naprosto chápu kolegu, který má funční telefon a chce ho jen
rozchodit.

JMN