Palivomer Octavie II

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Červen 9 09:37:55 CEST 2014


Fotku kde bouchnout nemam, ale je to typicka zavada palubky. Jeden servisak to nosi nasemu domácímu na preletovani, klasika - studenak na desce.

Radek (benedikt2hw.cz)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Urbancik
Sent: Monday, June 09, 2014 9:26 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Palivomer Octavie II

Dilenska prirucka z roku 2004 rika ze palivomer vede primo do palubky.
Ve schematu je jen potenciometr, - pol vede na kostru auta, druha strana potaku a jezdec vedou do palubky

Tzn dalo melo by to v pohode jit domerit.

V pripadne zajmu muzu nekam dat tu dilenskou prirucku … Palubka je digi, tzn merak je krokovy motorek.


Pavel



From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: 9. června 2014 8:49
To: 'HW-news'
Subject: RE: Palivomer Octavie II

Mě to u Octavie I začalo dělat s celou palubovkou. Chvíli šly všechny budíky a pak zas né. Vyhodil jsem ven 1 řídící jednotku v kabelech před palubovkou, na všechny spoje šáhnul mikropájkou, a od tý doby to chodí. Co to bylo za jednotku ale nevím. Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: Monday, June 09, 2014 8:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: Palivomer Octavie II

Fordy s tím mají asi problémy, kolegovi na focusu rv2006 odešla palubovka za jízdy a chcíplo mu to v levém pruhu na dálnici... Nějaký špatný kontakt na konektoru, ale doteď mu nejede jeden z diplejů té palubovky.
U subaru po otočení spínačky všechny budíky plynule jedou do maxima a zpět, takže diagnostika je před každým startem.
K.

Dne 9. června 2014 7:20 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):
On Mon, 9 Jun 2014, ok2mtm wrote:
A co jinej servis? Moc bych za to nedal, že ty budíky budou komplet elektronický - teda že tam bude nějakej počítač co to na jedné straně přečte z plováku v nádrži a na druhé bude hýbat ručičkou měřáku. A přes diagnostiku by se mohlo dát tou ručičkou zahýbat, případně vyčíst hodnoty z plováku.
Bohužel servisy jsou dnes hlavně o tom, jak co nejvíc vydělat na straně jedné, a autům nerozumí na straně druhé. A ti slušnější když neví, tak to aspoň řeknou.

No ona existuje nejaka samodiagnostika budiku - kdyz se u Fordu nejak otaci klickem tak se da vyvolat - ze pak budiky protoci ukazatele min-max a rozsviti kontrolky. Treba to ma Skoda taky.
Tomáš OK2MTM

*------------------------------------------------------------------------*
|                          Petr Simek   APS JU                           |
|                             psimek na jcu.cz                              |
*------------------------------------------------------------------------*

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list