Jak nastavit internet na mobilu Motorola Gleam?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Červen 8 14:31:54 CEST 2014

Dne 8. června 2014 14:20 F.K. <kocifrantisek na seznam.cz> napsal(a):
> Ani takto se na to nedivam, ale bohuzel tyto extremne levne pristroje
> nedeleji ani to co maji.
> Nekvalitnim materialem pocinaje  a neodladenim sw konce.
> Mobil mrzne, ztraci se nastaveni atd...

Par techto levnych mobilu uz mi rukama proslo, a pokud uzivatel
nechtel zazraky vzdy fungovaly.
Zadne ztraceni nastaveni jsem nepozoroval.
Jina vec jsou mobily s MediakTek procesory, temer u vsech nefunguje GPS.

Ale kdyz ho koupite v cesku, mate 2 roky zaruku. At se Alza stara...

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com