Proudovy zdroj 0-200A?

Neděle Červen 8 11:17:35 CEST 2014

Bohuzel nestaci. Pec sice ridi vykon ktery se ma dodat,ale ridi to jen
signalem na proudove smycce 20mA a zdroj musi na tento signal reagovat
zmenou proudu. Podle fotky stitku originalniho zdroje to vypada, ze
original zdroj mel krok regukace prudu 5A a podle dalsi fotky respektive
"radiatoru" na ni usuzuji na selenovy usmernovac na vystupu cili DC proud.
Ptal jsme se zda by neslo to cele provozovat jako spinanou regulaci a
spinat plny vykon,ale neslo.