Proudovy zdroj 0-200A?

AZe aze na seznam.cz
Neděle Červen 8 09:57:23 CEST 2014

From: Draček Fráček
Sent: Sunday, June 08, 2014 8:37 AM
To: HW-news
Subject: Re: Proudovy zdroj 0-200A?

Dekuji za namety, ale popravde.

- 8k Kc je jiz v kategorii docela "velky penize"
* Obávám se, že požadavky na zdroj 200A 5kW a “malé peníze” jsou v rozporu
- dve svarecky nedam na jednu fazi
*Mám dvě svářečky na jedné fázi
- nejsem si vubec jist ze by slo dva vystupy jen tak spojit paralelne, nejspise by to chtelo nejaky spojovaci clen (diody) a i kdyz by se pouzila FET didoda protopi se na ni docela dost
* Mám dvě svářečky přímo spojené paralelně, žádný problém
- prikon si ridi picka a uridit dva zdroje na dvou fazich bude komplokovanejsdi nez uridit jeden
* Proud se řídí ss napětím 0-10V
-  na netu jsem nasel nejake fotky GAMA 165 a kdyz se podivam na dimenzovani chladicu, dratu, polovodicu a dalsiho mam jiste pochybnosti cemu ze to cinsky vyrobce rika 95A 100% :-)
* nezatěžuji je sice na 100%, ale 80A trvale není problém
Padla zde i myslenka na predelani na vyssi napeti, to bohuzel nepripada v uvahu, nizke napeti a velke proudy nejsou pouzity nahodou. Original zdroj byl bohuzel na 110V a vzhledem v vaze cca metrak ho majitel netransportoval pres ocean.
Mimochdem, je nekde k nahlednuti schema GAMA 165 nebo podobneho inventoru, docela by me zajimalo jak resi paralelni razeni polovodicu
* Schema nemám, ale spojení ss výstupů za usměrňovačem není problém.

aze

Dekuji vsem