Proudovy zdroj 0-200A?

Neděle Červen 8 08:37:41 CEST 2014

Dekuji za namety, ale popravde.
- 8k Kc je jiz v kategorii docela "velky penize"
- dve svarecky nedam na jednu fazi
- nejsem si vubec jist ze by slo dva vystupy jen tak spojit paralelne,
nejspise by to chtelo nejaky spojovaci clen (diody) a i kdyz by se pouzila
FET didoda protopi se na ni docela dost
- prikon si ridi picka a uridit dva zdroje na dvou fazich bude
komplokovanejsdi nez uridit jeden
-  na netu jsem nasel nejake fotky GAMA 165 a kdyz se podivam na
dimenzovani chladicu, dratu, polovodicu a dalsiho mam jiste pochybnosti
cemu ze to cinsky vyrobce rika 95A 100% :-)
Padla zde i myslenka na predelani na vyssi napeti, to bohuzel nepripada v
uvahu, nizke napeti a velke proudy nejsou pouzity nahodou. Original zdroj
byl bohuzel na 110V a vzhledem v vaze cca metrak ho majitel netransportoval
pres ocean.

Mimochdem, je nekde k nahlednuti schema GAMA 165 nebo podobneho inventoru,
docela by me zajimalo jak resi paralelni razeni polovodicu

Dekuji vsem