cheap thermocam

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 6 15:32:00 CEST 2014

Tak to ma dost prekvapilo.

I ked taky hack ma aj niekolko hacikov. Na jednej strane je vacsia rozlisovacka "zadarmo" fajn, na druhej strane to nemusi byt ekvivalent tej E8, napr. tie E4 mozu byt z vymetu (t.j. ze v niecom nesplnili specifikaciu, napr. vadami na snimaci alebo optike), alebo mozu byt pri vyrobe vynechane nejake potencialne drahe kroky, napr. dokladne testovanie ci detailna kalibracia.

Tych 6kE je aj tak ocividna ryza, ale to by bolo aj kebyze sa jedna o snimace roznej velkosti - je jasne, ze v nakladoch medzi nimi nebude taky rozdiel. Ak vobec by bol nejaky - ocividne tie snimace su pracne - multicip modul, speci krytie, neypicky vysoky bond, montaz toho ramceka - t.j. naklady, ktore su konstantne nezavisle od plochy snimaca.

Napriek tomu vsetkemu si stale myslim, ze u toho E4 je ten pomer 20/40/40 ako som povodne pisal.

wek