Re: sloučení 2 a více RS232 do jednoho

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Červen 4 12:06:25 CEST 2014

Jde jen o čtení, TX nebude třeba. Rychlost je a vždy bude všude stejná, 9600, 8, 1, bez. MCU asi bude cesta, je nějaký konkrétní typ, co by vyhověl? Kdo by mi to prosím za penízek dokázal napsat??? Mám ASIX Presto programátor.

Zaplik
  ----- Original Message -----
  From: Hynek Sladky
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, June 04, 2014 12:00 PM
  Subject: Re: sloučení 2 a více RS232 do jednoho

  Myslim, ze by stacily 4 UARTy, pokud by mely shodnou rychlost jako pozadovany vystup. Na 3 UARTech pobezi jen RX, jeden bude mit RX i TX.

  Hynek Sladky

  Dne 4.6.2014 11:02, Jan Waclawek napsal(a):

Dalo by sa sice vymysliet nieco hnusne s diodami, alebo nieco o chlpok
menej hnusne so 4 MKO a nejakym multiplexorom (a mam taky tichy pocit, ze
Papouch nieco take aj robi/robil), ale ja by som to v dnesnej dobe riesil
nejakym mcu co ma 5 UARTov, a nic by sa ani stratit nemuselo.

wek