Re: sloučení 2 a více RS232 do jednoho

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Červen 4 11:58:42 CEST 2014

Děkuji, to by bylo pěkné ale zařízení za 3000,- to sakra dost prodraží. Nejlepší by bylo asi nějaký PIC a síce vstupy a prostě to podržet a posílat do jednoho výstupu.
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, June 04, 2014 11:24 AM
  Subject: RE: sloučení 2 a více RS232 do jednoho

  Dobrý den,

  mohu nabídnout tento rozbočovač, http://www.papouch.com/cz/shop/product/sw232-rozbocovac-linky-rs232/ , ale ten jen zajistí, že "sloučení" linek je podle normy a vše je správně. Zařízení ale nesmějí "kecat" současně.

  Pak mohu nabídnout přepínač http://www.papouch.com/cz/shop/product/selec4-prepinac-linek-rs232/ , ale u něj zase musíte řídit, s kým si chcete povídat. Pokud Vaše zařízení mohou vysílat sami, není to řešení.

  Nejlépe opravdu vše převést na LAN a bude to. Tento převodník by vyhověl: http://www.papouch.com/cz/shop/product/esp904-4port-seriovy-server/ . Jako vždy nabízím členům konference slevu, na tento převodník 10%.

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel

  pavel.poucha na papouch.com