nabijanie dvoch Li-Ion clankov

Středa Červen 4 06:04:00 CEST 2014

Uz je to delsi dobu, co jsem to hledal, ale existuji na to specialni
obvody...
Jinak jsem zvazoval udelat balancer u baterky na kolo (10 clanku v
serii), ma jen hlidani napeti jednotlivych clanku. Chtel jsem to udelat
tak, ze by byl kazdy clanek premosten stejnym R a mosfetem, cely retezec
by se pri nabijeni sepnul a malym proudem par mA by se to srovnavalo.
Nez k tomu doslo, zjistil jsem, ze to neni potreba ;-)