Proudova sonda k oskopu - poradite ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Červen 3 22:33:37 CEST 2014

Dobry den,

v Elektore 04/2014 (strana 76-79) vysiel clanok s projektom na prudovu
sondu "Stromzange mit Transimpedanzverstärker / Breitband AC-Strommessung"
ale je to len AC, ako to vyplyva z nazvu.

Richard Kaliciak

(V pripade problemov so zohnanim clanku ho mozem privatne poslat.)