nabijanie dvoch Li-Ion clankov

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 3 20:45:47 CEST 2014

Ty omezovače omezují vysoko, vetšinou minimálně 4.25V.
A to už je moc, to je špatně. Je to něco jako záchranná brzda, ale
by potřebujete provozní brzdu.

PL

*******************************

From: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 03, 2014 10:48 AM
Subject: Re: nabijanie dvoch Li-Ion clankov

Dakujem pani.
Este by som asi mal napisat, ze na rychlom nabiti mi vobez nazalezi,
pokojne sa to moze nabijat cez noc. Vybijanie bude impulzne - impulz
cca 1A po dobu asi 100-200ms, potom niekolko sekund mensi odber, asi
10-20mA. Planujem tam dat clanky s kapacitou asi 1-2Ah.
Zrejme si skusim zohnat niektory z tych "dvojclankov" a pozriem ci
nahodou v sebe nema nejaky balancer/obmedovac/cokolvek, to by mi mohlo
zjednodusit zivot. Potom uvidim ako dalej.