Nemesis Service Suite a Nokia 5310

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 3 19:55:05 CEST 2014

Jeste jsem si vzpomel, pokud jste uz nekdy pouzivala neovereny Nemesis
Service Suite "odnekud stazeny"  a pouzila na odemceni pameti telefonu,
udelalo to takovej prusvih,
ze to odrizlo v telefonu komunikacni rozhrani. Ne hned, po case, tusim
pri nejakem ukonu v telefonu. Slo  ale i pak kod telefonu (ne master kod
pri zapnuti)  konkretne u 5310 precist pomoci BT a NLM. To same bejkarny
to delalo i pri zmenach product code pomoci NSS.
Jinak u 5310 uz  tusim nefungovaly "kalkulacky" dokonce ani u poslednich
modelu nokie DCT4  (N5310 je BB5 ) uz neslo  kod telefonu/SIM lock
vypocitaz z IMEI, a slo to jedine kabelem/BT.
Unlocku fenu jsem se pomerne dost pred X lety venoval. Zacinal jsem na
Alcatelech tahaných ze SRN. Ales Filip mel o tom peknou stranku a na
Pandore bylo spoustu informaci.
No a stalo se  obcas nekdo vypustil nejaky poskozeny SW.
Dnes uz snad telefony nikdo neblokuje - myslim kod site - operatora.