Re: Relé je přepřehací stanice, nebo svicka hromnicka? (bylo: "Otazky testov ...")

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 3 16:44:08 CEST 2014

 3.6.2014, 16:27:25

a) jenze je tan i vyraz "bude postupne" coz je hodne neurcite a
    je tam vyraz "zpracovani signalu" a je prinejmensim diskutabilni,
    zda napajeci menic tam patri ci nikoliv.
    Zdvojovace U se spinanymi C jsou docela bezne (ICL7660 MAX232)
    A ten princip jde udelat i opacne, jako step-down. Dokazu si
    predstavit, ze kdyz tech C a spinacu bude hodne a budou rizeny
    nejakym inteligentnim algoritmem, mohou postupne nahrazovat dnesni
    menice s civkou.
    c) Einstejnuv paradox dvojcat je zatim realizovatelny pouze
    teoreticky, presto o nem vetsina lidi nrpochybuje

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz