Re: 12V adaptér

Úterý Červen 3 16:22:14 CEST 2014

A jak je udelana zpetna vazba pres optron a TL431 ze sekundaru nebo
pomocnym vinutím na primaru?
At tak nebo tak berte to jako vlastnost dane konstrukce, pokud neni
zajisten odber tak to proste zpetna vazba nedokaze uregulovat . Pridanim C
se ocividne meni vlastnosti zpetne vazby a opet to zacne haprovat jelikoz
regulacni smycka nefunguje jak ma.
Uprime to nemusi byt na zavadu, pri beznem odberu muze zdroj dobre fungovat
radu let  a nebo taky ne:-)