UPS značky ERA a EXA z GM ( :-) )

Pondělí Červen 2 20:59:47 CEST 2014

Hezký večer,

     právě ta spotřeba je to, co hledám, ale většina prodejců/výrobců je
tajemných jako hrad v Karpatech. Pokud je spotřeba 3W, tak to by sta
vyplatilo dát každému počítači jeho vlastní UPS a tím mít po problému s
komunikací.

     Mne ty z GM zaujaly hlavně cenou. Myslela jsem, že časem opatřím
velkou a bude napájet celou místnost. Rozvod v pracovně je na to
připravený :-) Ale takto by to asi bylo opravdu lepší, ještě uvidím.
Teďka je to takové nadraka, navíc jsem přesně měsíc doma...

Saša Svobodová