Reproduktory z NB

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Červen 2 13:53:37 CEST 2014

praveze hraju dobre aj ked som ich pustil mimo NB (to mi uplne staci).
potrebujem si nieco prehravat, tak to pustam z takeho MP3-jkoveho modulu z
ebayu.
Skusal som rozne reproduktory aj vacsie (5cm) ale toto sa snimi neda
porovnat. a aj mi vyhovuje ze je to take male...
len ta krabicka je blbo tvarovana....
m.

-----Original Message-----
From: gatilo
Sent: Monday, June 02, 2014 1:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: Reproduktory z NB

2.6.2014, 13:40:05

  I tvar, vnitrni usporadani a vypln krabicky muze mit vliv na vysledny
zvuk (vznikaji/nevznikaji vselijake odrazy, stojate vlny rezonance).
IMHO u takto pidi krabicky to ale nebude prilis vyznamne.
  Problem je ale jinde. Tyhle pidi veci hraji "slusne" jen diky mohutne
softwarove korekci na urovni ovladacu, ktera kompenzuje jejich znacnou
nedokonalost. Pokud to pripojite k obyc. zesiku, nejspis zazijete
velke zklamani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz