OT: MECH kde sehnat napinaci kolecko remenu

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Červenec 31 17:48:31 CEST 2014

Asi nejlíp u výrobce, případně u některého z prodejců řemenic a
příslušenství (www.teatechnik.cz, www.tyma.cz, www.pikron.cz a fůra
dalších) nebo u nejbližšího soustružníka.

Osobně mi připadá divné, že by se prostým opotřebením mohla napínací
kladka vykotlat do takového pěkného radiusu, ale možné je všechno. Co
se týká spadávání řemene, tipuji spíš zkřížené (mimoběžné) řemenice
než tu kladku.

Aleš Procháska