ADMIN Re: [OT] Vyber tabletu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 29 21:50:41 CEST 2014

K dnesni pulnoci vlakno koncim...respektive jeho obsah o vhodnosti
tabletu pro deti.

Pokud bude chtit nekdo kolegovi neco napsat k veci tak muze.

Za mne:

1) kolega ted kupoval neco (slusnejsiho) za vysvedceni dceri za cca
4-5kKc a nakonec si vybral u Prestigio (tusim ze se to tak jmenuje) -
konkretni model mohu zjistit

2) v nedeli jsem vezl rodinu ke kamosce na chalupu, kde moji synove se
pridali k mistnimu osazenstvu a hned na pude (kde se usalasili)
provetrali svoje tablety, smartphony apod coz nasledne preslo (dle
hluku) do polstarove bitvy aniz by odstranili z lezeni elektroniku - coz
se projevilo nekolika pavoukama na zminenych zarizenich (vcetne synovo
tabletu) - doslo pak ke spolecnemu sebemrskacstvi a hromadnemu bedovani
(proc jsme se jen rvali) - kvitoval jsem to s neskonalym potesenim, neb
mne obe deticky s vysedavanim u PC a mobilnich sragor neskutecne serou -
doslo to tak daleko, ze tyto zarizeni maji uz jen na pridel - uznavam,
ze tyhle zarizeni JSOU problem

3) co se tyka zapalovani ohnu tak uz leta na klicich nosim kresadlo -
nezvlhne, nezlomi se a je to skladne