[OT] Vyber tabletu

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 29 15:58:04 CEST 2014

Ja vim. A polozil sis nekdy otazku, jestli ta dnesni mladez je
stastnejsi, nez byla tvoje babicka? A nemel by ses jako rodic snazit o
to, aby tve dite bylo statne a melo hezke detstvi? Nebo by ses stydel
mezi znamymi, ze jejich deti maji tablet a tvoje ne? Individualita se
vytraci a ja jsem davno rezignoval na to, lidem kazat do duse. Vyjadril
jsem proto jen svuj nazor a ovlinuji lidi, ktere ovlivnovat MA SMYSL.
Cili svou rodinu a nejblizsi.

Jinak, pro mne za mne, klidne detem obstaravej cigarety, alkohol a
travu. To je dneska mezi mladezi taky moderni, takze nedej na reci
babicek a druhych, mohly by byt v parte za outsidery, kdyz chodi uz do
skoly a jeste se nezkourily :-) Dnes je proste jina doba a mladez :-)

P.