[OT] Vyber tabletu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 29 13:48:01 CEST 2014

Lenovo má produkty pro domácnost (ženy), pro hráče (kluky) a pro firmy
(muže). Každý z těch modelů je něčím jedinečný a liší se výbavou i cenou.
Nicméně i ta firemní řada, pokud to není řada "T" (a ještě jedna řada, ale
tu si už nepamatuji), tak to mechanicky už není tak skvěle provedené, jako
legendární "titanové" T4x - T6x, to i ta "tankoidní" T420 je proti nim už
neodolný plasťák.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

Tak je pravda, ze u notebooku to mam velmi podobne - Acer mi nesmi domu ani
na fotce, vsechny notebooky doma jsou Lenovo. Je tu jedno ale: Nejsem si
uplne jisty tim, ze se zkusenosti z notebookoveho segmentu (navic v mem
pripade se u Lenovo jedna spis o profesionalni sferu nez o spotrebak) daji
promitnout k tabletum, ktere jsou spotrebak v podstate vsechny. Ano, take se
vic klonim k Lenovu, ale nechtel jsem ovlivnovat :)