OT Re: doplnění chladiva do okruhu lednice - už uteklo po 7 měsících :(

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Červenec 29 09:50:58 CEST 2014

On Tue, Jul 29, 2014 at 08:48:10AM +0200, Mirek Prokop wrote:
> Jaký to byl výrobce a případně i model?

Dyť kolega psal, že to je Whirpoolka dvoukompresorová.

Ta moje lednice už má trochu nárok, neboť je jí 14 let. Sice jsem si
myslel, když jsem za ní před lety vyplázl ke 30kKč , že bude sloužit
desítky let, ale to jsem se krutě pletl a chlaďař se mi vysmál. :)

No teď jsem koukal, že do hloubky 60cm se mi vejde BEKO nebo NORDline.
To NORDline vypadá papírově lépe než BEKO a vešel bych se u 2m lednice
do cca 8kKč. Máte s tím někdo zkušenost? Koukal jsem, že dělají
i tepelná čerpadla... Navíc je v ceně 5 letá záruka (po vyplnění nějaké
registrace online).

Údaje o spotřebě co uvádí výrobci jsou smyšlené, mi řákal chlaďař. S tím
se prý nedá kalkulovat, to je za speciálních podmínek... Je to jenom
orientační.
--
Zito