doplnění chladiva do okruhu lednice - už uteklo po 7 měsících :(

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Červenec 28 15:47:14 CEST 2014

Zdravím,
cca 8 měsíců zpět jsem tu řešil co s dvoukompresorovou lednicí, kde
odchází mrazákový okruh. Po doplnění chladiva do mrazákového okruhu jsem
slíbil, že napíšu na jak dlouho to vydrží. Tak tedy již nějakou dobu
jsem sledoval nerovnoměrné namrzání výparníku a zvyšoval jsem na
termostatu chladicí teplotu na ref. -14°C (víc nejde - to je horní mez
nastavení). Dneska šla manželka do mrazáku a už to spustilo alarm :(.
Tedy doplnění okruhu mrazáku smrt lednice oddálilo cca o 1/2 roku, aby
měl někdo představu...

Jdu vybírat novou... bude to těžké, protože jsem omezen hloubkou na
60cm. Půjdu do levné.
--
Zito