RE: Letní OT na víkend / malý kvíz

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Červenec 26 18:29:31 CEST 2014

Myslím, že nemůže být problém osiku sehnat v trochu lepším zahradnictví (Chládek ve Střešovicích??). Měli jsme ji na zahradě a šumí skutečně už při nepatrném proudění. Je to dané poměrnou tuhostí a slušnou plochou mírně prohnutých listů kombinovanou s dlouhými tenkými řapíky.
Akorát pozor, když kvete je z toho šíleného bordelu (takové ty chlupaté jehnědy, lítá to všude). Něco podobného jako dělají i jiné topoly. A taky je to dost agresivní pro alergiky.

Jakub Šerých