Jak jsem si nabehnul aneb double v pacalu na AVR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 22 10:57:54 CEST 2014

Ktory ako. Tie "lacne" Cortex-M0/M0+/M3 nemaju float, Cortex-M4 nema double
(to je inak celkom dobry chytak na novacikov, staci napisat float f = 1.0;
a uz sa robia pomerne zdlhave konverzie).

wek