Software pro navrh DPS

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 14:06:01 CEST 2014

Dobry den,

prepacte mi, ze Vam odpoviem az teraz, ale bol som doobeda u lekara.

> Kicad je velmi dobry nastroj. Mozna neni tolik uzivatelsky privetivy, ale
> lze s nim udelat v podstate totez co s Altiem.
> Predstavte si, ze jste zacionajici firma, nejaky startup, dovolite si
> koupit altium za 160 000Kc/6000eur? Kicad je zdarma a poslouzi dobre.
> Karel

Viete pred X rokmi, ked som este trpel pracovnymi zachvatmi a pracovny
zapal bola moja bezna diagnoza, som tiez snival o tom, ze raz budem mat
svoju firmu a budem robit elektroniku. Takze viem, co je to zacinajuci
start-up. Vacsinou je to firma, ktora ma na trhu monopolne postavenie, je
dotovana stedrymi fondami a vsetko co vyrobi ide na export... Myslim si, ze
v tomto pripade dat tych 6000E, nemoze byt problem... Pokial nie ste onen
zacinajuci start-up, tak, tak ako mnohi pred Vami, sa presvedcite casom o
tom, ze su to z Vasej strany zbytocne vyhodene peniaze a nakoniec zistite,
ze ste vlastne rad, ze ste z kolotoca vypadol a mate od vsetkych svaty
pokoj...

A ci date do toho softu tych 6000E, to zalezi na Vasom rozhodnuti, bud Vam
na tom zalezi a viete, ze Vam to ulahci pracu, potom do toho zainvestujete,
alebo nie a budete skeblit s Kicadom alebo Eaglom... To uz je na Vasom
rozhodnuti. Tu by som rad este ticho poznamenal, ze robit elektroniku nie
je len klikat do schematicu a pcbeditora. Je za tym kopec inej prace, ktoru
spoznate az potom, ked pride iste k istemu a budete riesit vyrobu... No a
ak ste pozorne cital, co tu prebehlo nie tak davno, tak aspon tusite, co
Vas ako vyrobcu caka... Takze zakladat dneska firmu na vyvoj a vyrobu
elektroniky, to urobi dnes len uplny blazon...

A.