STM32F0 periph. library

Úterý Červenec 15 07:05:11 CEST 2014

Nejak dopodrobna jsem to nezkoumal, ale nejsou zakladni zdrojaky v SPL a
CUBE tak nejak shodne? Myslim takove ty .c a .h soubory k jednotlivym
periferiim (vim, spravny programator to nepouziva ;-) ) startup code a
cmsis?
Na prvni pohled mi prislo, ze to v CUBE je ale pak jsem dostal link na
SPL na ktere jsem zvykly a dal jsem to nezkoumal.
Jinak se musim pochlubit, STM32F051 v QFN32 jde osadit i na
jednostrannou desku vyrobenou s negativnim rezistem a dvema pauzaky na
sobe vytistenymi na CLP320. Laminovaci rezist funguje i po 4 letech beze
zmeny, pro informaci.